Gyllenstiernska Krapperupsstiftelsen hanterar leverantörsfakturor enkelt..

Kerstin och Gyllenstiernska Krapperupstiftelsen har sedan 2018 varit kund och använt tjänsten AttestOnline.
De kommer alltid med tankar och åsikter för vad som vore bra för att utveckla produkten och göra den bättre än vad den är idag.
– Jag som varit med sedan AttestOnline började ta form, är mycket nöjd med programmet och jag uppfattar det även mycket positivt att man lyssnar på användarens önskemål om utveckling. Det var mycket enkelt att lära sig alla funktioner samt hur man lägger upp en ny attestant och bjuder in den till att använda funktionen säger Kerstin.

Hur upplever du/ni AttestOnline?
– AttestOnline är otroligt enkelt och smidigt program att arbeta med då det är intrigerat direkt till Visma och gör att arbetet med attestering av leverantörsfakturor är snabbt och enkelt för mig som administratör.
Det underlättar också mycket i vår organisation eftersom många attestanter inte arbetar på plats, utan sitter runtomkring i Sverige. Fakturor blir nu inte liggande och väntar eller behöver skickas till attestanten. Detta innebär också att jag kan hålla bokföringen uppdaterad snabbare hela tiden oberoende var i världen attestanterna befinner sig.

Dina kollegor, de som attesterar leverantörsfakturorna. Hur upplever de tjänsten?
– De har uttryckt sina synpunkter på hur snabbt och smidigt de tycker attesteringen fungerar.

En viktig del i en tjänst är ju att få hjälp, hur upplever du att det fungerar?
– Kan bara säga att supporten är fantastisk, snabba svar och man får alltid hjälp avslutar Kerstin Andersson, Kamrer.

Bild: Gyllenstiernska Krapperupsstiftelsen