Automatisera din utläggshantering

Utlägg | Körjournal | Traktamente

En app, en rapport och en attest

visma

Automatiserat – och digitalt

Visma Companyexpense är en effektiv lösning för hantering av ditt företags alla kvitton, utlägg och reseräkningar. Allt görs i mobilen eller på webben.

Allt på samma ställe – direkt i mobilen

Nu finns allt på samma ställe. Dina anställda rapporterar kvitton, kortköp och traktamenten direkt i mobilen där du sedan attesterar. Smart och enkelt.

Enklare utläggshantering – för alla

Med Visma Companyexpense får du enklare utläggshantering för den anställde, chefen samt ekonomi-och löneavdelningen.

kop

1.

Den anställde gör ett köp och får ett kvitto i handen, digitalt eller på mejl.

kvitto

2.

Fota eller skicka in kvittot som analyseras automatiskt. Spara utlägget och skicka in.

dator

3.

Attestanten granskar rapporten i appen eller på webben.

tumme

4.

Ekonomiansvarig godkänner rapporten och skickar den vidare för utbetalning.

    BOKA DIN PLATS

    favi3

    BOKA DIN PLATS IDAG

    Vår Vismaexpert och konsult Thomas går igenom fördelar och funktioner

    Håll dig uppdaterad!